TRZYMAJ FASHION ETAP 3


TRZYMAJ FASHION ETAP 3!

Jak zapewne wiecie, dostałam się do 3 etapu, a to wszystko dzięki Waszej pomocy! Dziękuję :)
Tym razem dostałam męską koszulę, rozmiaru XXXXXXL którą miałam wykorzystać w stylizacji, i nie mogła służyć za zwykłą koszulę. Była tak ogromna, że dopiełam się w pasie, wyszła z niej świetna maxi, bardzo wygodna i praktyczna na co dzień. Pogoda nawet dopisała, o tej porze roku Ostrów Tumski  wygląda genialnie! Wszystko kwitnie, słońce świecie, świetny klimacik.

W tym etapie od 30 maja do 6 czerwca rozpocznie się głosowanie. 2 najwyżej ocenionych blogerów oraz 3 wybranych przez jury zakwalifikuje się do finału konkursu. Wybrana piątka zmierzy się z ostatnim zadaniem. 

Mogę liczyć na Wasze wsparcie? Jak podoba Wam się stylizacja? :)


EDIT: głosować możecie pod tym linkiem: [ KLIK ]
Liczy się średnia, a nie liczba oddanych głosów, więc jeżeli podoba Wam się moja stylizacja liczę na 5 gwiazdek.  DZIĘKI WSZYSTKIM :*





































pics : Paulina Wach - plinaw  [klik]

bralet : TOPSHOP | shirt / maxi skirt : ALLEGRO Trzymaj Fashion | shoes : RALPH LAUREN | clutch bag : PRIMARK | bracelet : GUESS? | polish nail : INGLOT | necklace : H&M




Instagram

30 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, świetnie wykorzystałaś to koszulę. Wygląda zupełnie jak spódnica :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw niezły, ale spódnica zniekształca Ci sylwetkę, jesteś chudziutka a przez wpuszczenie rękawów do środka tworzy się dość karykaturalny efekt. Bralet natomiast świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam swoją sylwetkę, i uwazam ze wyglada to idealnie, tak wymarzylam sobie żeby ta koszula sie układała, włożone rękawy nadają jej kształtu i charakteru, ale to moje zdanie, dzięki za opinie:)

      Usuń
    2. Naprawdę fajnie to wygląda, choć sama nie odważyłabym się założyć koszuli w miejsce spódnicy. :)
      Powodzenia w konkursie!

      Pozdrawiam
      http://szafomania.blogspot.com/

      Usuń
  4. Moim zdaniem genialny pomysł. Konkurs nie jest konkursem krawieckim, nie każdy umie szyć i przerabiać, Twój pomysł jest naprawdę super i fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowa mojej mamy: "JAK ZAWSZE POSZŁAŚ NA ŁATWIZNĘ, ALE MUSZE POWIEDZIEĆ ZE EFEKT NIESAMOWITY" :D

      Usuń
  5. Ciekawie prezentuje się ten kołnierzyk na koszuli. aż mam ochotę kupić sobie podobną i pokombinować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet w SH można poszukać za grosze i kombinować:) daj znać jak Ci wyszło;)

      Usuń
  6. Gdybyś nie napisała, że to koszula nie domyśliłabym się!!! Kpati ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi! cieszy mnie to :D:*

      Usuń
  7. wyglądasz świetnie! gdzie można głosować?
    ps Gdzie wybierasz sie do szkoły po gim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głosować można od jutra:-) to jest link z poprzedniego etapu : http://trzymajfashion.allegro.pl/stylizacja-wiosenna/699 , po pólnocy napewno wkleje link i informacje o głosowaniu:)

      myślę nad LOI w Brzegu, albo LOII w Opolu, ale chyba jestem co raz bardziej ku staremu ogólniakowi;)
      a Ty co polecasz?:)

      Usuń
    2. ja chodze do starego;) Jest okej, a jaki kierunek?

      Usuń
    3. myślę nad mat-fiz'em, a rozszerzenia jeszcze do konca sama nie wiem, zalezy duzo od nauczycieli, ale na pewno matematyka, języki :)

      Usuń
    4. ja chodze na mat-fiz, ale nie mam fizyki rozszerzonej... ogólnie polecam, najciężej pierwsze miesiące, później coraz lepiej ;D

      Usuń
    5. Więc myśle ze zobaczymy sie we wrześniu :)

      Usuń
    6. głosować można pod tym linkiem : http://trzymajfashion.allegro.pl/stylizacja-z-koszula/699 :)))

      Usuń
    7. ja jestem absolwentka I LO w Brzegu, z całego serca polecam Ci tę szkołę. Jest to najlepsza szkoła, do tej pory mam kontakt z nauczycielami i zawsze zadzwonią i się spytają co u mnie. Jak trafisz z angielskiego na panią Beatkę K. to masz 7 niebo. przecudowna kobieta. Super podejscie do ucznia, a wiedze ktora przekazuje chłonie się momentalnie. Blog super. Pozdrawiam!/
      A.S

      Usuń
  8. Nie myslalas może zeby za rok pójść do ' Top Model ' naprawdę nadajesz się , masz silny charakter , znakomitą figurę , jesteś śliczna , a co najważniejsze fotogieniczna , pomysl o tym ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze myślałam:) często to słyszę, ale chciałabym spróbować ta trudniejsza droga coś osiągnąć, ale pomyśle jeszcze raz, dzieki :*

      Usuń
  9. Nadajesz się do Top Model, fajnie by było jakby ktoś reprezentował nasz region ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale moim zdaniem i tak powinnas spróbować :) nie masz nic do stracenia , ale to moja opinia , ale wiedz ze wszyscy tutaj w Brzegu będą cię wspierać :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome look! The idea of using maxi shirt for skirt is cool!
    Mind to follow each other? Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/

    Hope to hear from you soon. xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie przerobiłaś, mega mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, a koszula wygląda jak spódnica, a nie jak koszula, więc spełniłaś zadanie :) Głos oddany!

    Ps. Nie wiem czy Michela coś wspominała, ale niedługo odbędzie się spotkanie bloggerek w Opolu, więcej informacji tutaj: http://modnapolka.pl/forum/thread/view/id/101021/page/2#replies ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakiej Micheli mówisz?:)
    8 czerwca tak? Jeżeli nic mi nie wypadnie chętnie sie zjawie :))
    Dzieki za głos :))

    OdpowiedzUsuń
  15. WBIJAJ DO NOWEGO! Jezeli zalezy Ci na matmie, to tylko tutaj! Jak trafisz na Pania Cherowska to super, przy okazji potrenujesz silne nerwy ;) czekamy na Ciebie we wrzesniu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahahaha wywalili Herowską ze starego, a nowy od razu ja przyjal. Jednak nie uwazam, ze II LO jest dobrą szkoła. Moze i dobra, jezeli chce sie jako tako zdac i zdac mature byle jak. Bo nie ma to jak zaoczne studia i tacy debile zasmiecaja uczelnie i zabieaja prace.

      Usuń